Będzie poniżej -20 stopni. Co zrobić, żeby ropa nie zamarzła

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mihau
    RS
    • 2009
    • 7461
    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

    #51
    masakra! jak pochodzi troszkę (5-10 minut) to już jest o niebo lepiej
    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

    Komentarz

    • piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8162
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #52
      -23 odpalił z pierwszego Wstawiam fotke, bo na fotce widac wkazówke od temparatury po 20 km od przejachania przy w/w temperaturze :diabelski_usmiech Paliwko zatankowane na Shellu :szeroki_usmiech
      Załączone pliki
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz

      • phoneman
        RS
        • 2008
        • 3376
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #53
        Ja miałem słaby akumulator jesienią. Wymieniłem na nowy i pali na dotyk. Paliwo na morzy leje Verva ON. A normalnie zwykły ON z Orlena . Na razie miałem -15 Stopni i odpalił na dotyk. Ale będę testował dalej.
        .

        Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

        Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

        Komentarz

        • b-bar01
          Elegance
          • 2007
          • 985
          • Octavia I (1U2)
          • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

          #54
          dziś rano -21, ON z Lukoil, aku 62Ah/580A, wciskam sprzęgło, jedno grzanie świec, wolniejsze obroty rozrusznika i odpala :szeroki_usmiech
          paliwo bez dodatków, aku ok 4-5 lat.
          *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

          Komentarz

          • pedro
            Ambiente
            • 2009
            • 178

            #55
            czy ktoś grzeje przy silnym mrozie świece więcej niż jeden raz przed zaprzęgnięciem do pracy?
            Pozdrawiam
            pedro

            Komentarz

            • phoneman
              RS
              • 2008
              • 3376
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #56
              pedro, Ja grzeje 2 razy. żeby było ciekawiej mechanik mi powiedział że zagrzanie świec mam kończyć jak pstryknie przekaźnik bo kontrolka dużo wcześniej mi gaśnie.
              .

              Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

              Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

              Komentarz

              • pedro
                Ambiente
                • 2009
                • 178

                #57
                aha,czyli musisz nasłuchiwać
                Ja zawsze czekam jeszcze chwile (2-3s) po zgaśnięciu i zaczynam kręcić.
                Po 6 dniach postoju i paliwie z BP przy -10 pali bez problemu auto i aku z 06r.
                Pozdrawiam
                pedro

                Komentarz

                • bradley
                  L&K
                  • 2008
                  • 1465

                  #58
                  Zamieszczone przez phoneman
                  żeby było ciekawiej mechanik mi powiedział że zagrzanie świec mam kończyć jak pstryknie przekaźnik bo kontrolka dużo wcześniej mi gaśnie.
                  Mnie sie wydaje, ze jak pstryknie to prad juz nie dochodzi a wiec swieca traci swoja temperature, ktora miala. Jest gorzej niz bylo.
                  Odrazu po zgaszeniu kontrolki krece, bez zbednego grzania po 5x. Tak to sie robilo w starych klekotach. I jest wieksze ryzyko przepalenia swiec przy takim grzaniu parokrotnym.
                  VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                  Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                  Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                  Komentarz

                  • phoneman
                    RS
                    • 2008
                    • 3376
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #59
                    bradley, Własnie tak robiłem i trudno palił. Pojechałem do gości żeby mi świece wymienili, sprawdzili świece i mówią że wszystko w porządku. Doradził mi z ty przekaźnikim i od tej pory pali na dotyk. Wiec może coś w tym jest .
                    .

                    Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

                    Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

                    Komentarz

                    • tomek3369
                      Classic
                      • 2010
                      • 32
                      • Octavia III (5E3)
                      • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                      #60
                      kupuj dodatek do disla
                      tomek3369

                      Komentarz

                      • Micho
                        Classic
                        • 2009
                        • 18

                        #61
                        dobre paliwo, przy tych mrozach premium - leję dieselgold statoil i żadnych problemów autko ( fakt kilkumiesięczne ) pali na styk.
                        pozdr

                        Komentarz

                        • cycek
                          Rider
                          • 2009
                          • 554

                          #62
                          Oj było przyć.

                          Najpierw zamarzła mi ropa - sucho w przewodach.
                          Potem padł aku - zero elektrolitu.

                          Poten nowy aku - Kupiłem CENTRE.

                          DYKTA!

                          DYKTA!

                          I pali. Dzisiaj na noc zapowiadają -25 do -28 - marnie to widzę.
                          Ogrodzenia Panelowe

                          Komentarz

                          • Tytus_ocp
                            Drive
                            • 2008
                            • 61

                            #63
                            Najlepiej nie niszczyc aut w tych temperaturach.
                            Taniej wyjdzie kupic jakiegos benzynowca np. Golfa i nim smigac
                            przez te 2 miesiace mrozow. Szybko sie nagrzewa i jest cieply.
                            Szkody jakie robi naszym dieslom mroz sa duzo wieksze.
                            Octavia II Elegance.

                            Komentarz

                            • kazik4x4
                              RS
                              • 2008
                              • 2728

                              #64
                              Zamieszczone przez aro_40
                              a jednak....
                              wsiadłem, rozgrzałem dwukrotnie świece odpalam, a on po 3cim obrocie stanął dęba dopiero w Oszołomku kupiłem kabelki i z pokorą poprosiłem ślubną "lepszą" połowę, coby użyczyła prądu z jej barachła zwanego dumnie Pandą... Odpalił od razu, ale jak jechałem i po rozgrzaniu gdy dodawałem gazy do przerywał co mu się działo? jak jechałem spokojnie to wszystko było OK, tylko przy przyspieszaniu... co to było????
                              Paliwo Ci złapało, zatkało filtr częściowo. Na wolnych i niskich obrotach wystarczało paliwa, przy większym zapotrzebowaniu czyli w czasie przyspieszania przepustowość filtra była mniejsza i paliwa brakowało.
                              Wymienić filtr, nalać do pełna paliwa i jakiegoś depresatora

                              Komentarz

                              Pracuję...